Tuesday 5 June 2012

adik omeyy

ASSALAMUALAIKUM

haii budak-II omeyy , apa khabar ?? nampak tak tajuk kat atas tu ?? kalau tak nampak kau rabun , HAHA ! malam nie aku nak cerita kat korang pasal adik omeyy aku , aww <3<3 .. nama dia nurul nazatul aisyah call nana or ischa , umur 15 taken by rozaimi ikhmal or bob , korang-II jangan nak menggatal dengan dia tau .. tak pasal-II kang kena terajang dengan si bob tu , HAHA ! adeq omeyy aku tu baik and omeyy , if ada masalah dia selalu cerita kat aku .. aku sayang gila babeng dengan dia , korang jangan curi dia daripada aku tau , aku sayang dia sangat-II . ILOVEYOUBUDAKOMEYY <3<3



nampak tak yang pakai tudung tu ?? dia lhaa adeq omeyy aku .. dia ngan aku , dia lagi comel kan .. weyh , aku sayang dia gila babeng weyh , hihi ;')

No comments:

Post a Comment